REKRUTACJA 2018/2019
REKRUTACJA 2018/2019
Ustala się następujące terminy oraz zasady rekrutacji uczniów do placówki na rok szkolny 2018/2019:
- Rekrutacja młodzieży na rok szkolny 2018/2019 rozpoczyna się 23 kwietnia 2018 r.
- Termin składania podań dla:
– uczniów aktualnie zakwaterowanych w Bursie upływa 30 maja 2018 r.
– uczniów starających się o miejsce w Bursie pierwszy raz upływa 22 czerwca 2018 r.
- Młodzież aktualnie przebywająca w Bursie składa kwestionariusz w sekretariacie Bursy.
- Osoby starające się pierwszy raz o miejsce w Bursie proszone są o złożenie kwestionariusza osobowego wraz ze zdjęciem w sekretariacie Bursy w dniach od poniedziałku do czwartku
w godzinach od 8.00-18.00, w piątek w godzinach od 8.00-15.00 lub przesłanie podania drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@tarnowskabursa.pl - Kwestionariusze o przyjęcie do Tarnowskiej Bursy Szkolnej przyjmowane będą w podanych wyżej terminach oraz godzinach naboru.
- Kwestionariusze można pobrać ze strony internetowej Bursy www.tarnowskabursa.pl lub osobiście w sekretariacie Bursy.
- Osoby starające się pierwszy raz o miejsce w Bursie proszone są o złożenie kwestionariusza osobiście, gdyż będzie przeprowadzona z nimi krótka rozmowa kwalifikacyjna. Jeżeli kandydat nie będzie mógł złożyć kwestionariusza osobiście zostanie zaproszony na rozmowę w późniejszym terminie.
- O przyjęciu do Tarnowskiej Bursy Szkolnej rozstrzyga Komisja Kwalifikacyjna, której przewodniczy Dyrektor Bursy.
- Podania o przyjęcie do Bursy zostaną rozpatrzone przez Komisję Kwalifikacyjną dla:
– uczniów aktualnie zakwaterowanych w Bursie do 8 czerwca 2018 r.
– uczniów starających się o miejsce w Bursie pierwszy raz 10 lipca 2018 r.
- O przyjęciu do Bursy pierwszeństwo przysługuje:
– uczniom, których miejsce zamieszkania jest położone w odległości uniemożliwiającej lub utrudniającej codzienny dojazd do szkoły, do której uczęszczają,
– wychowankom uczęszczającym do szkół znajdujących się w najbliższej odległości od Bursy.
- Komisja Kwalifikacyjna powiadamia telefonicznie o przyjęciu kandydata do bursy. Natomiast o odmowie przyjęcia do placówki kandydaci powiadamiani zostaną drogą e-mailową w terminie do 3 dni od zakończenia rozpatrzenia podań.
- Miejsce w Tarnowskiej Bursie Szkolnej przyznaje się na jeden rok szkolny.
- Wychowanek, który nie został przyjęty do Bursy może zwrócić się do Dyrektora o ponowne rozpatrzenie sprawy, w ciągu 7 dni od dnia powiadomienia. Decyzja Dyrektora jest ostateczna.
- W przypadku wolnych miejsc w placówce wychowanek może być przyjęty do Bursy także
w ciągu roku szkolnego, po pozytywnej opinii Dyrektora Bursy. - W przypadku niewypełnienia limitu miejsc, o terminie kolejnego naboru informacja zostanie opublikowana na stronie Tarnowskiej Bursy Szkolnej www.tarnowskabursa.pl